Sivut

perjantai 12. heinäkuuta 2013

♫ 15 songs

Laita musiikkisoittimesi shufflelle ja kirjoita tähän 15 ensimmäistä biisiä ja kerro mitä sinulle tulee niistä mieleen.

1. Opeth - Patterns in the Ivy
Lyhyt, mutta todella kaunis instrumentaalinen kappale. Voisin kuunnella tän tyyppistä klassista pianomusiikkia, jos vaan tietäsin mistä sellasta löytäs.
2. Amorphis - The Castavay (2010)
Tästä tulee mieleen eka Amorphiksen keikka, jolla oltiin, ja jonka seurauksena hurahettiin bändiin ihan lopullisesti. Se oli siis osa sitä Magic&Mayhem -kiertuetta ja bändi soitti vaan näitä vanhojen biisien uusia versioita. Ei oltu kuunnellu kyseistä Magic and Mayhem -levyä paljo ollenkaan, mut keikan jälkeen se oli hommattava välittömästi!
3. Nerdee - Little Words
Voee, en oo kuunnellu tätä pitkään aikaan! Nerdee oli yks mun lempibändeistä 10 vuotta sitten ja siihen liittyy paljo muistoja.
4. Modern Talking - Cheri Cheri Lady
Mulla on ollu luonnoksissa jo kuukausia Modern Talking -postaus, mutta en oo vaa saanu tehtyä sitä loppuun. Siitäkin taitaa olla pian 10 vuotta, kun ostin MT:n kokoelmalevyn ja täytyy sanoa, että kyllä kannatti :D Edelleenki tulee monesti popiteltua näitä mahtavia kasari- ja ysärihittejä.
5. Tiktak - I Need Your Touch
Englanninkielinen versio lemppari-Tiktak-biisistäni Minne Vaan:ista. Oih, nostalgiaa. *Tässä postauksessa* oonki kertonu vähä enempi mun lapsuuden lempibändeistä.
6. Eppu Normaali - Joka päivä ja jokaikinen yö
Tätä kuuntelin sillon '08 ku aloin seurusteleen Matin kans. Matti ei ollu vielä mikään metallimies ja niinpä siistin mun soittolistaa aina sen käyntien ajaksi ja hommasin semmosta musiikkia mistä se tykkäsi x)
7. Katajainen Kansa - Vuotena nolla
Jeeeee, Katajaisen Kansan paras biisi!!! Kristillinen reggae ♥
8. CMX - Ehdota jotain parempaa
Erikoinen biisi. Yks mun lemppareista CMX:ltä. "Ikuinen elämä, ikuinen nuoruus, ikuinen rakkaus, ikuinen kevät"
9. Toto - Africa
No mikähän tulee mieleen!!! Ei saakeliiii miten hyvä tää oli livenä! Yleisö laulaa "padappapadappapappappaa" ja bändi vetää lavalla ihan käsittämätöntä settiä.
10. Rhapsody of Fire - When Demons Awake
Tää oli ensimmäinen 'vähä rankempi' metallibiisi, johon vuosia sitten ihastuin. Sillon kaikilla oli Myspace ja mää laitoin tän mun sivun oletusbiisiksi. Mun kaverit kommentoi siihen, et "Tilutusta ja ulvontaa!!!".
11. Johanna Kurkela - Ihoton
No tästä tulee mieleen viime syksyinen Johanna Kurkelan konsertti ja uuden levyn ensikuuntelut. Yks lemppareistani Suden morsian -albumilta.
12. Dark Tranquillity - Misery's Crown
Mulla on ongelma Dark Tranquillityn kans ku niillä on niin hulluna biisejä ja levyjä! Oon kuunnellu kyseistä bändiä ihan suhteellisen paljon, mut mulla ei vaan jää mieleen mikä biisi on mikäkin, vaikka tykkäänkin heijän musasta kovasti. Misery's Crown on kuitenkin yksi muutamasta poikkeuksesta eli biisi, jonka tunnistan ja muistan ku se vaan on niin hyvä.
13. Sonata Arctica - My Land (2006)
Ääh! Alkuperänen on tuhat kertaa parempi!
14. HB - Hanki elämä 2
Mahtava biisi HB:n Piikki lihassa -levyltä, joka teki musta HB-fanin.
15. K-System - Guardian Angel
Muistan kuulleeni tän monesti radiosta sillon aikoinaan, mut itelle tutumpi K-Systemin biisi oli kuitenki Supadupasound, joka löyty mun ensimmäiseltä omalta cd:ltä, Hits for Kids 3:lta. Joku aika sitten löysin tän Guardian Angelin uudestaan ja ohan sitä tullu popitettua.

4 kommenttia:

Dark Shadow kirjoitti...

Tää oli kiva postaus! Taidan lainata tätä ideaa :P

hejdij kirjoitti...

Lainaapa toki :) Jään odottamaan sun versiota.

Sulli kirjoitti...

Heipähei!. Sulla oli vuosi sitten postaus ebayn tilauksista:
http://hejdijj.blogspot.fi/2012/02/ensimmaiset-ebay-

Ja ostit noita korealaisia vaatteita. niin kun itse haluisin ostaa tuollaisia korealaisia vaatteita Ebaysta ja olen S kokoa, niin pitääkö ostaessaan valita isompi koko ,koska olen jostain kuullut, että vaikka tilaisi oman kokoisen vaatteen Aasiasta se saattaa olla liian pieni?
Toivottavasti ymmärsit tästä sekaisesta selityksestä jotain:)

hejdij kirjoitti...

Joo kyllä se nuissa Aasiasta tilatuissa vaatteissa yleensä kannattaa ottaa yhtä kokoa isompi ja näkyyhän siellä kans ne mitat niin et voi vähä kattoa, et minkälaista kokoluokkaa ne on.

Christmas Pikachu