Sivut

maanantai 8. heinäkuuta 2013

Viikon fiiliksiä 4

maanantai
Maanantaina kierreltiin Raahessa parissa kaupassa äitin kans. Löysin ihanan mekon ja muutakin kivaa, mut enhän mää mitään voinu ostaa.
tiistai
Menin tiistaina mun toiseen mummolaan yöksi. Muuten siellä oli tosi mukavaa, mutta mummolla taitaa olla vähä semmonen periaate, että kaikki on syötävää kunhan vaan kuorii homeen pois päältä :D Jääkaapissa nimittäin haisi joku kamala ja se haju oli tarttunut mauksi esimerkiksi Oivariiniin. Niinpä jouduin välttelemään kaikkea jääkaapissa ollutta...
keskiviikko
Keskiviikko-iltana/yönä katoin Pushing Daisiesin viimesen jakson, kuten tässä postauksessa kerroin. Yhyy, I want more!
torstai
Torstaina käytiin mummon kans Pyhäjoen museossa. Oli tosi kivvaa ja jännää! Reissun vielä kruunasi se, että näin ihkaoikean käärmeen tien reunassa! Se oli aiiivan pikkuinen poikanen. En oo koskaan ennen nähny käärmettä luonnossa. Nyt jos vielä joskus näkisin elävän siilin.
perjantai
Kuvassa minä Toton keikalla :D Mun edessä tosiaan oli sen verran pitkiä tyyppejä, etten koko aikana nähny paljo mitään. Mutta ei se mitään. Huippua se oli silti.
lauantai
Kahviaaa! Minä ja Matti valvottiin koko pe-la yö, kun ajeltiin Pietarsaaresta kotiin. (Jomppe koisas takapenkillä). Sitten kun oltiin perillä Matti lähti aika lailla suoraan kirkkoon kattomaan pikkusiskonsa konfirmaatiota (ja Jomppe kenraaliharjoituksiin), mutta mun suunnitelmat vetästä pannullinen kahvia ja olla nukkumatta ollenkaan ennen Jompen bändin esiintymistä kusi, kun menin vähäksi aikaa peiton alle. Matti oli siis meistä ainoa, joka selvis koko päivän kahvin voimalla, nukkumatta ollenkaan.
sunnuntai
Eilen oli muka lämmin päivä ja mua yritettiin pakottaa koko ajan uimaan. Mutku en tahtonu! Vesi on kylmää ja siellä kastuu. Lopulta Matti sai mut kuitenki taivuteltua...

Ei kommentteja:

Christmas Pikachu