Sivut

perjantai 2. elokuuta 2013

... and that's who I am NOT

Oon tehny jo kaks '... and that's who I am' -postausta, mut nytpä teen päinvastasen. Eli tässä kaikkea mitä EN ole. Kiitos Dark Shadowille, joka idean keksi ja minut tähän hommaan haastoi.

Nouuh! Vihaan lunta ja kylmyyttä :(
Oon ihan nössö. Pelkään korkeita paikkoja, pimeää, aaltoja ja kaikkea mahollista! En haluais ikinä hypätä laskuvarjohyppyä tai uida haiden seassa. Kaupassa käynti ja kampaamoajan varaaminenki meinaa olla liian hazardia mulle :D
Valitettavasti en. Mutta yritän koko ajan oppia pois tästä pessimismistä :)
Oonkohan ostanu elämäni aikana tasan kaks kirjaa? Oishan se toki hienoa, jos ois iso talo ja siellä oma kirjasto, mut ei mulla tulis kovin montaa kirjaa mieleen, jotka ois sellasia must-hankintoja. Tuulen viemää mulla on, koska se on mun lemppari ja Muumi-kirjat haluaisin, mut siinäpä ne tärkeimmät.
Huiii, julkiset kulkuneuvot! Siinäpä taas yks mun peloista. Aivan liian sosiaalinen tilanne, en osais ostaa ees bussilippua enkä pääsis tarpeeksi kauas muista ihmisistä.
Joskus huvikseen kyllä luen horoskooppeja, mutta en usko niihin pätkääkään. Pidän sellasia ihmisiä, jotka esimerkiksi esitellessä itsensä kertovat olevansa tyypillisiä oinaita, melko höyrähtäneinä. (Samaa mieltä Sheldonin kanssa :D *linkki*)
Vaikka musta viime lukukaudellakin monesti tentin jälkeen tuntu, et nyt en pääse läpi, niin aina mä vaan pääsen ja koskaan en oo seiskaa (ammattikorkeassa kolmosta) huonompaa saanu. Ja koskaan en oo mittää lukenu.
Tykkään käyä klubikeikoilla, vaikken mikään fanaatikko niittenkään suhteen ole, mutta festarit ei oo mun juttu. Liikaa ihmisiä ja varsinkin liikaa KÄNNISIÄ ihmisiä. En oo ikinä millään isoilla festareilla ollu, mut pikkuisilla Ruka Open Air Festivaleilla sain jo ihan tarpeeksi maistaa sitä tunnelmaa. Känniääliöt töni, nojaili, hönki ja tanssi jo muutenki liian ahtaan väkijoukon keskellä ja lopuksi vielä joku läskibiaatch veti bitchslappin mun kaverin naamaan...
Lolloloo. Armeija on perseestä. En tiiä kumpaa halveksin enemmän: Suomen armeijan meininkiä vai Yhdysvaltojen ah niin kunnioitettavia sotilaita, jotka puolustavat Isämmaataan eli lähtevät tappamaan porukkaa öljyn takia.
Ei! Ei kukaan voi vihata joulua! Se on parasta koko vuodessa.
En oo ikinä lukenu yhtään Harry Potteria.
Eijei! En halua olla itsenäinen. En halua ikinä asua yksin ja huolehtia itestäni. Mää oon vauva ja minua pitää hoitaa.
Ymhh. Vaikea ees kuvitella, et ois niin läheisiä ystäviä. Mää en osaa tutustua ihmisiin, en ainakaan silleen et oisin yhtään enempää ku sellanen perus kaveri, jota näkee koulussa, mut ei muuten. Vaikka haluaisinki olla jonku kans läheisempi en mää vaan pysty ku en usko, et kukaan haluais oikeesti hengata mun kaa yhtään enempää ku on pakko...
Bilettäminen. En vaan käsitä koko asiaa. Rahan tuhlaaminen viinaan, baarissa paskan musiikin tahtiin heiluminen, typerien asioiden tekeminen, joita selvänä katuu ja sitten vielä seuraavan päivän järkyttävä olo. Ei voi ymmärtää.

2 kommenttia:

Dark Shadow kirjoitti...

Et oo lukenut yhtään Harry Potteria??? Saat muuten aivan varmasti aina pisteen "en oo koskaan"-pelissä :DD Ja mä taas en tiedä mitään parempaa kuin se, että pääsee kirjakauppaan ja voi ostella kaikkea ihanaa sieltä :D Just laitoin tilauksen Adlibrikselle taas... Hoho! Tää oli kiva postaus :)

hejdij kirjoitti...

Leffojen ja levyjen keräily on jo sen verran rahaa vievää puuhaa, et ehkä on vaan hyvä ettei siinä oo vielä mukana kirjojakin. Tosin aion heti kun Ouluun taas pääsen, alkaa kiertää antikvariaatteja ja divareita Muumi-kirjojen toivossa. Lisäksi oisin maailman onnellisin ihminen, jos löytäsin jostain sellasen vanhan paksun Grimmin sadut -kirjan!

Christmas Pikachu