Sivut

sunnuntai 4. elokuuta 2013

juhlalookeja

Tänä kesänä on riittäny juhlia. Sen siitä saa kun on paljon serkkuja. Tässä mun juhlalookeja:

1. Tänä keväänä ylioppilaaksi pääsi kaks mun serkkua, Sini ja Juhani, + Matin pikkuveli Raine. Niissä juhlissa vierailin tän näköisenä.
2. Matin tädin 50-v. juhliin ja Tone-mummon 80-v. juhliin laitoin Dubaista ostetun mekon.
3. Lainasin äitin mekkoa Matin pikkusiskon, Lauran, rippijuhliin.
4. Mikko-serkun rippijuhliin vetäsin päälle kaaaaauan sitten hankitun kietasutopin, jota en oo koskaan ennen pitäny.
5. Serkkuni Karoliinan rippijuhlissa mulla oli ikivanhat hame ja korsetti + Annin&Henkan ja Lotan&Villen häissä päällä ollut pitsibody.
6. Viimeistä viedään. Joonatan-serkun rippijuhlissa pääsin pitään ekaa kertaa ihanaa fiftari-tyylistä ebay-ostostani.

Seuraavat ja meijän suvun viimeset rippijuhlat onkin vasta viiden vuoden päästä. Muitakaan juhlia ei ole nyt edes tiedossa, yhyy! Tykkään juhlista, niissä saa kakkua! Ja haluan päästä käyttään mun uutta mekkoa ja varsinkin niitä uusia kenkiä ♥

Kerjätäänpä kommentteja pitkästä aikaa: mistä asusta te tykkäätte eniten?

5 kommenttia:

Dark Shadow kirjoitti...

Toi eka on aivan IHANA! *__* Viimenenkin on tosi nätti, oliko se se, josta teit sen riemastuneen gifin? :--D Mulla on ollut samanlainen hame ja samanlainen korsetti kuin 5. kuvassa. Tosin pidin tota hametta just toisin päin, että noi nauhat oli takana. Se näyttää kyllä noinkin päin kivalta :)

nevilla kirjoitti...

Eka tai viides, en osaa päättää:D Mut on nuo kaikki kyllä tosi nättejä ja sopii sulle hyvin:)) Ite aattelin sit jos ja kun (...) pääsen ylioppilaaksi niin hankkia ylppärimekoksi jonkun tuommosen fiftari tyylisen, ne on niin kivoja kun ne helmat menee sillee hauskasti ja muutenki on ihania:)

hejdij kirjoitti...

Dark Shadow: Se on just se, josta puhuin siinä gif-postauksessa. Hih, ite oon pitäny tota hametta tolleen, et vetoketju on sivussa kun mulla on vähä repeytyny se pitsi siitä eestä :)

Nevilla: Määki haluaisin vielä toisen fiftari/rockabillymekon, jonku värikkään ja kukkaisen! Tein jo viime vuonna lupauksen, et en osta enää mustia/mustavalkosia/harmaita mekkoja, mut hyvinpä oon onnistunu lupauksen pitään :D

Lady Selena kirjoitti...

Nättejä ovat, ja just sulle sopivia! Joko tuo eka tai sitten sinikukallinen jos nyt pitää päättää ^^

Ja kauheesti sukulaisia, olispa mullakin... nimim. yksi ainoa serkku :D

hejdij kirjoitti...

Kiitos :)

Itellä on tosiaan 18 serkkua, mut ei sekään taida ees kaikkien mittapuulla olla paljon :D

Christmas Pikachu