Sivut

perjantai 14. helmikuuta 2014

Perrrrfect Valentine's Day

Oli vuoden paras päätös multa ja Matilta olla menemättä aamulla kouluun ja viettää oikeen kunnon ällösöpö ystävänpäivä <3

Sillä aikaa kun minä taiteilin Bitstripin avulla, Matti lähti kauppaan ja palasi sieltä ihanien ruusujen ja Rillit huurussa -dvd:n kanssa. Oiiiij <3
Täydellinen päivä piti tottakai alottaa croissanteilla. Nuo kalkkuna-yrttituorejuusto-croissantit oli aivan suussasulavia!
Samalla katottiin heti eka jakso kuudennelta kaudelta. Oi Sheldon, kuinka olenkaan sinua kaivannut!!
Kelta-punaiset ruusut tarkoittaa ilmeisesti hilpeitä ja onnellisia tunteita. Niistä onkin ollut viime aikoina pula...
Päivän asu.
Kahden aikoihin ajeltiin Zeppeliniin ja shoppailtiin siellä melkeen koko loppupäivä. Nälkäkin tottakai kerkesi välissä yllättää ja niinpä syötiin burger-ateriat Rio Bravossa.
...Shopshopshop shopshopshop... Ennen kotiinlähtöä käytiin Arnoldsilla kahvilla ja donitsilla <3
Sukkien ynnä muiden tarpeellisten pikkujuttujen sekä Daybreakers-leffan lisäksi kaupoista lähti mukaan mm. tämmönen vihreä paita.
Matille löydettiin viimein tollanen ihana neulepaita tommosella kivalla kauluksella. Ja vielä puoleen hintaan.
No tässä sitten jotain muutakin, mitä löytyi puoleen hintaan. Aaaaaaaa, mun vaan oli pakko saada nuo! Pinkit maiharit ystävänpäivän kunniaksi! <3 Mää oon aivan rakastunu nuihin. Oon jo pitkään katellu, et oisko missään maihareita halvalla ku oon pitäny niitä mun vanhoja niin hulluna, et ne varmaan kohta kuluu puhki ja vetskaritki jo vinksottaa. Eli oli ihan varmasti järkevä ostos. (Ps. Huomatkaa kuvassa meijän uus eteisen matto. Ei ostetukaan sitä mistä joskus aikasemmin puhuin)
Persikkaista huulipunaakin oon metsästellyt jo varmaan yli vuoden. Nyt se sitten löytyi elikkä tollanen Rimmelin Nude Pink -puna. Nimestään huolimatta se on kyllä ainakin mun mielestä enempi persikkaan kuin pinkkiin vivahtava eli just ihana.
Illalla katottiin Game of Thronesin kolmas kausi loppuun. Oh nooooooo, olin vissiin kerinny unohtaa neuvon: "Älä kiinny yhteenkään hahmoon, ne kuolee kaikki!", kun riipaisi niin kovasti :(
Ai niin, pitää nämäkin muistaa esitellä. Saatiin mummolta suloiset villasukat ystävänpäivälahjaksi :)
Ohoh ja nyt kello on jo noin paljo... Mepä aletaan kattomaan oikeen ystävänpäivän teemaan sopivaa elokuvaa eli Topia ja Tessua. Voi nyyh, kohta vasta riipaseekin sydämestä, mikään leffa ei itketä mua yhtä paljon kuin tuo! :'''')

4 kommenttia:

Ulla kirjoitti...

Tosi hienot kengät!! Ja vaikutti kyllä siltä, että teitte hyvän päätöksen koulun skippaamisesta hih :)

hejdij kirjoitti...

Joo ne on täydelliset <3

Todellaki kannatti skipata, ei me oltas keritty mitään jos oltas vasta neljän jälkeen lähetty reissuun... Ja oon kyllä tullu muutenki siihen lopputulokseen, et tuntien skippaaminen on lähes aina hyvä päätös :P

Hilla P kirjoitti...

Jee vihdoin mää löysin tän sun blogin!:)
Ihanalta vaikutti teijän ystävänpäivä, ja ahh ihanat nuo maiharit!!!:P

hejdij kirjoitti...

Hih, en ees tiiä millon raskin alkaa käyttään nuita kenkiä ku ne on niin ihanat :D

(Tosin en tee enää samaa virhettä ku kerran pienenä ku mulla oli semmoset aivan ihanat vaaleanlilat housut, joissa oli lahkeessa perhoskoriste. Ne oli musta niin täydelliset, et mä vaan säästelin ja säästelin niitä, niin etten lopulta kerenny pitää niitä kertaakaan ennen ku ne oli jo pienet :'''D Sitten ne annettiin sulle, muistatko niitä?)

Christmas Pikachu