Sivut

maanantai 26. tammikuuta 2015

Löpinää


✎ Käytiin keskiviikkona kattomassa Exodus: Gods and Kings, se oli ihan hyvä! Tuhat kertaa parempi ku Nooa. Keskiviikkona myös mummo ja täti + iskä, äiti ja Jomppe kävi meillä kyläilemässä.

✎ Keskiviikkoaamuna alkanut kurkkukipu eteni jälleen kerran kunnon taudiksi. Torstaina kävin aamulla pakollisilla Johdatus opinnäytetyöhön -tunneilla (FFFFFFFFFFUUUUUU!!!) ja siitä asti oonki rötköttäny sängyssä kera läppärin ja kirjojen. Jospa sitä huomenna jo selviäis kouluun...

✎ Alotin kuun alussa Hearthstonen pelaamisen Jompen suosituksesta... No nyt sekä minä että Matti ollaan siihen aivan koukussa ja ilosestihan ne päivät ja illat kuluu sen parissa :D Sillon ku poistutaan tietokoneitten äärestä, pelataan Carcassonnea + lisäosia. Tahtoo lisää!

✎ Aloin lukeen Sonata Arctica -kirjaa. Vaikuttaa todella mielenkiintoselta ja hauskalta :) Heh, on ne ollu melko keltanokkia ku ne on sen bändin kasannu.

✎ Päätin kuunnella tänään Tiktakin koko tuotannon läpi. Oi, nostalgiaa, oi muistoja ♥ Muistan näköjään edelleen kaikki biisit ulkoa :) Tiktak oli mun ensimmäinen lempparibändi ja varmasti sitä kautta suuri vaikuttaja tähän mun nykyseenki musiikkimakuun. Oisko musta tullu metallimies, jos oisin kuunnellu lapsosena jotain Destiny's Childia tai Christina Aguileraa? (Oonki aikoinaan tehny tämmösen Musiikkimakuni kehitys -postauksen)

✎ Ennakkotilasin Mokoman, Ensiferumin ja Nightwishin uudet levyt. Pikkasen tuli kalliiksi ku piti tietenki saaha ne jotku ihme limited editionit... (Ei nyt sentään kuitenkaan niitä 50€ paketteja, herranjestas!)

✎ Enää yks jakso Viikinkien 2. tuotantokautta jälellä. Hmm, mitähän sitte? Oisko se nyt viimein sen Breaking Badin vuoro?

✎ Mua ärsyttää hemmetisti, että se ohjelma, jolla oon taiteillu tän blogin taustakuvat, ei oo enää ilmanen! Nyt joudun ettiin jotain tylsiä textureja mistä lie :(

✎ Oon tässä viime viikkojen aikana tutkaillu vanhoja kuvia, joita oon löytäny mm. yhestä facebook-ryhmästä. Sukupuu-projekti ei kuitenkaan etene... Pitäs ihan oikeesti alkaa jostain kyselee, et sais tietää enempi mummojen ja pappojen isovanhemmista jne. Allaolevasta kollaasista löytyy Toini-mummon ja sen sisarusten lapsuus- & nuoruuskuvia. Kahdessa ylimmässä kuvassa taas on äidin-äidin-äidin-äiti Kaisa Aurora. Jännää. Ainaki mun mielestä. Muitten mielestä vissii aivan tylsää ja outoa puuhaa :D

Ei kommentteja:

Christmas Pikachu