Sivut

maanantai 16. helmikuuta 2015

♫ ÉLAN


Ahhh, mun pitäs tehä postaus mun lemppari musavideoista, tässä taas yks lisä siihen listaan! Mä niin rakastan nuita mummeleita&pappeleita. Antti Litja ♥ Seela Sella ♥

Biisistä tykkään joka kuuntelulla enemmän ja enemmän. Floorin ääni on niin mahtava (vaikka joojoo, ei se tässä pääse ees täysiin oikeuksiinsa). Troyn pillit, lovelovelove! Innolla ootan levyä enkä usko, et joudun pettymään.

Ps. Oonko ainoa, joka kuulee näissä biiseissä lievän samankaltaisuuden ----> Amorphis - From the Heaven of My Heart ???

3 kommenttia:

Oona Katariina kirjoitti...

Pääsi kyllä mullakin heti kuunteluun! Petyin tosin ehkä vähän biisin "tasapaksuisuuteen" ja toivon että levyltä löytyy vähän menevämpiä ja räväyttävämpiäkin biisejä. Mutta se musiikkivideo... ai että mä tykkään :>

Selena kirjoitti...

No hitto, mietin pitkään mikä biisi tosta tulee mulle mieleen, ja toihan Amorphis se on justiinsa :D

Musta aivan ihana biisi ja sanat on ehkä hienoimmat mitä Tuomas on tehny ♥

hejdij kirjoitti...

Oona Katariina: Joo, nuo sinkkubiisithän on yleensä sitä "tasapaksuinta" matskua ja niinku monet on sanonuki niin sillä yhellä singlellä ei voi millään antaa kuvaa koko albumista. Varmastiki levyltä löytyy monenlaista meininkiä. En malttas oottaa :)

Selena: Hahaa, en oo siis ainut! En pysty hyräileen tuota biisiä ku huomaan vahingossa hyräileväni sitteki Amorphista :D Iteki tykkään noista sanoista ihan hulluna <3

Christmas Pikachu