Sivut

keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Viikon fiiliksiä 15

maanantai
"Onko yleisöllä kysyttävää tai kommentoitavaa? Odotan teiltä aktiivista keskustelua". Maanantaina piti käyä kattomassa joku ihme opparin esitysseminaari ku se kuului Johdatus opinnäytetyöhön -kurssiin. Siellä olis pitänyt kuulemma olla aktiivinen ja kysellä paljon kysymyksiä, mut meikä istu siellä sen 1,5h turpa kiinni tajuamatta mitään.
tiistai
Mulla ei ollu koko viikolla oikeestaan koulua ollenkaan, mut kouluhommia sitäkin enemmän. Aina ku sai yhen tehtyä, pitiki jo siirtyä seuraavan pariin. Tunnelmat oli siis paljolti tommoset ku giffissä :D
keskiviikko
Keskiviikkona mentiin Sampen luo pelaileen Splendoria ja kattomaan leffaa ku Villeki oli siellä. Yhessä vaiheessa peliä meinas mennä hermot ja epätoivo iskeä ku Ville pilas mun suunnitelmat, mut lopulta sitten voitinki!
torstai
Torstaina asiat oli jo sen verran hyvällä tolalla, et enää yks kouluhomma oli tekemättä. Mut se oliki se kaikista vaikein eli ideapaperi omasta opinnäytetyöstä. Mikä on kohdeilmiö? Entä mitä eettisiä kysymyksiä tulee ottaa huomioon? Hohhoijaa. En minä tiiä! Olen liian pieni tekemään jotain opinnäytetyötä!
perjantai
Perjantaina pelastuttiin nälkäkuolemalta = saatiin rahhaa ku myytiin viimesetki kanitavarat eli häkki+mökkeröinen. Kiitos Tori.fi, enää ei loju nurkissa niitäkään romppeita.
lauantai
Tämä giffi on kyllä todella kuvaava, silmälasien kohennusta myöten :D Lauantai (tai no koko viikko sunnuntaita lukuunottamatta) meni koneella istuessa, alkuviikosta koulujuttujen ja Hearthstonen takia, loppuviikosta vaan jälkimmäisen. On se vaan hyvä peli!
sunnuntai
Sunnuntaina oltiin koko päivä Matin äidin muuttoapuna. Mää en oo ehkä koskaan ollu yhtä ahkerana. Mää kannoin tavaroita ja mää luutusin!! Mää oon elämäni aikana luutunnu ehkä kaks kertaa! Illalla pizzapalkan syömisen jälkeen olin niin poikki, et nukahin melkeen saman tien. Ja seuraavana aamuna: AUTSSSS MUN KÄDET!! Niin kipeät!! :D

Ei kommentteja:

Christmas Pikachu