Sivut

sunnuntai 14. elokuuta 2016

♫ Gigs'n'kicks

Wäääähhh oon niin katkera! Oltiin sovittu, et seuraavan kerran ku Devin Townsend tulee Suomeen, me todellakin mennään kattomaan. Leprousin keikasta oon haaveillu vielä pitempään! No nyt ois sitte tommonen kokoonpano tarjolla helmi- tai maaliskuussa ja arvatkaapa voiko meikäläinen lähtä reissun päälle jonku parin kuukauen ikäsen beiben kaa :''''''''''''''(


Nyt kesän lopulla on alkanu putkahtelemaan myös muita kiinnostavia keikkoja, jotka siis ois nyt syksyn mittaan. Mutta, mutta... Onko mulla asiaa niillekään keikoille? Tässä asiassa kuulostas olevan monenlaista koulukuntaa. Joittenki mielestä voi aivan hyvin keikkailla vaikka aivan viimesille viikoille asti, kun taas jotku väittää, et lapsukainen pelkää kovia ääniä ja menettää vielä kuulonsa. Ite ehkä enempi miettisin sitä, et jaksaakohan sitä seisoskella pitkiä aikoja ja kuinkahan paljo siellä on juoppoja öyhäämässä ja tönimässä :/ Mikään noista keikkapaikoista ei oo mulle ennestään tuttu, joten en tiiä onko niissä missään mahollisuutta takavasemmalla istuskeluun. Ja muutenki lois vähän turvallisuudentunnetta, jos etukäteen tietäs millanen paikka on kyseessä.


Cain's Offering, äää! Voi kuinka kauan olen teidän näkemistänne odottanut! Ollaan Matin kans mietitty, et tehtäs vielä joku miniloma Helsinkiin ennen ku meistä (minusta) tulee neljän seinän vankeja ja tuo ajankohta sopis kyllä aika mainiosti. Hmmmm...


Matti on tod.näk. menossa tonne Areenan keikalle kaverinsa kanssa. Oishan se kiva nähä Inska uuestaan ja StS ekaa kertaa, mut näistä keikoista tää harmittaa mua ehkä vähiten. Matti taas on paljo mua kovempi Insomnium-fani, joten hyvä, et se kuitenki pääsee gigille :)


Agent Fresco!!! Eikääää! Miksi, oi miksi tommonen kiertue pitää olla just nyt?! Ois ihan huippua nähä vuoden kovin uus tuttavuus ja tottakai Katatoniakin kiinnostas. Mutta kuinkahan mursumaisessa kunnossa sitä marraskuussa jo on?

Noh, ei pidä unohtaa sitä, et vaikka mitään muuta estettä ei oiskaan, niin tuskin meille ois kuitenkaan taloudellisesti mahdollista käydä kaikilla noilla keikoilla :D Varsinki ku pitäs aina matkustaa ja varmaan hommata yöpaikkakin... Ehkäpä joskus vielä päästään kattoon nuo kaikki kerralla esim. Barcelonan Be Prog! My Friend -festareilla, jossa on ainakin viime vuosina ollu aivan älyttömän maukkaat kattaukset!

Ps. Oho, unohin, et tuo otsikko oli tommonen. Piti siis vissiin mainita jotaki siitä, et beibe on jo nyt alkanu potkiskelemaan. Luulin, ettei sitä tapahtus vielä muutamaan viikkoon ja nyt sitte kauhulla ootan minkälaisena nyrkkeilysäkkinä mua pietään seuraavat kuukaudet!

Ei kommentteja:

Christmas Pikachu