Sivut

torstai 11. elokuuta 2016

Song of Myself

Jostain kumman syystä oon viime aikoina miettiny aika paljo nimi-juttuja :P Ei siinä toisaalta oo mitään uutta, sillä oon aina ollu älyttömän kiinnostunut nimistä. Jälkeläisilleki on ollu nimet valmiina jo varmaan 10 vuotta, vaikkei missään vaiheessa oo ollu ihan varmaa, et halutaanko me ees lapsia. Tosin nyt ku asia on sitte oikeesti ajankohtainen niin sitä on alkanu jotenki vielä tarkemmin analysoimaan joka ikistä nimeä ja muotoilemaan vielä täydellisempiä yhdistelmiä. Eli tällä hetkellä en ookaan yhtään niin varma lapsukaisen koko nimestä ku vaikkapa vuosi sitte oisin ollu :D

Omasta nimestäni oon aina tykännyt tosi paljon. Toivon, et penska tulee saamaan omista nimistään samanlaisen, hyvän ja ylpeän fiiliksen :) Oon sitä mieltä, et nimillä pitää olla joku merkitys ja tarina. Heidi tulee Pikku-Heidistä, jota iskä fanitti lapsena. Elisabeth ja Aurora on molemmat peritty isomummoilta, Elvi Aurooralta ja Lydia Elisabethiltä.

Hyvän biisin mukaan nimeäminen vois olla kiva idea. Harmi, et Shamandalie ja Tallulah on pikkasen liian vaikeita, Dana ja Mary Lou:kaan ei tule kysymykseen x) (Joskus tosin harkitsin sellasta nimeä ku Amandalai, jossa yhdistyis rakas kappale, isomummo Olga Amanda + Amidala ja Lai Lai Hei :D) Näillä näkymin meillä inspiraation lähteet tulee siis olemaan muualla — suvussa, luonnossa, kirjallisuudessa/leffoissa maybe...

Loppuun vielä biisejä, jotka löyty mun nimillä. 'Aurora' on jo tietenkin vanha tuttu ja ehoton lemppari näistä ♥

Heidi
Elisabeth
Aurora

Ei kommentteja:

Christmas Pikachu