Sivut

maanantai 6. maaliskuuta 2017

Ristiäiset


Eilen vietettiin tosiaan Taigan ristiäisiä meillä kotonakotona. Juhlat meni oikeen hyvin, vaikka välillä pitikin vähän itkeskellä kuumuutta ja muuta ärsytystä (Taigalla siis, ei meillä muilla, vaikka ihan hiessä muutkin oltiin :D). Onneksi pestattiin naapurin Timo valokuvaamaan, muuten ei varmaan ois kuvia koko tilaisuudesta. Huomasin nimittäin jälkeenpäin, että en kerenny ite edes näkemään, saati sitten kuvaamaan hienoa kattausta ynnä muita yksityiskohtia. Selfietäkään ei tullu otettua :P

Taiga sai lahjaksi mm. ihania vaatteita ja hienon Muumi-valokuvakehyksen. Kaikista upein lahja tuli kuitenkin Jomppe-kummisedältä: Taigalle sävelletty pianokappale! ♥ Sellaista lahjaa ei ihan joka tyttö saakaan! Toivottavasti pääsen joskus vielä linkkaamaan kyseisen kappaleen tännekin.

Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." Matt. 28:18-20
Laurasta, Elinasta ja Jompesta tuli Taigan kummeja.
Taiga Isla Annabeth
 
Juhlien 'teemaväri' oli valkoinen. Kukkakimpuissa oli samoja kukkia kuin meijän hääkimpussa. Täytekakun ja mansikkajuustokakun lisäksi pöydästä löytyi voileipäkakku, kinkkupiirakkaa ja lusikkaleipiä.
Eilen Taiga myös täytti 2 kk. Aika menee ihan liian nopeaa!
"Rakastettu on oikea nimesi
ja tulee nimenäsi olemaan"
 
Loppuun vielä pakollinen ilmekollaasi x)

Ei kommentteja:

Christmas Pikachu